Algemene voorwaarden


BELANGRIJK

  • De gast dient te beschikken over een geldig paspoort of ID kaart.
  • De gast dient tevens te beschikken over een geldige betaalpas voor eventuele aankopen in het vliegtuig.
  • HolaSol kan niet aansprakelijk gesteld worden voor overboeking van de vlucht en/of accomodatie.
  • HolaSol kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade aan uw bagage.
  • HolaSol kan niet aansprakelijk gesteld worden voor vertraging van uw vlucht.
  • HolaSol kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele stakingen op de luchthavens of bij de luchtvaartmaatschappij.
  • Vlucht en accomodatie worden door de gasten zelf geregeld. HolaSol kan u daarbij eventueel assisteren. Wij werken samen met Reisburo Montfoort.
  • De gast dient zelf te zorgen voor het vervoer naar de Nederlandse luchthaven (eventuele taxikosten komen voor rekening van de gast).
  • HolaSol bied u de mogelijk om u af te halen van de luchthaven in malaga. Wij zullen de koffers van u overnemen en u naar uw accomodatie brengen.U hoeft geen gebruik te maken van de transferdienst van uw reisorganisatie. (deze transferdienst hoeft u ook niet te boeken bij uw reisorganisatie)
  • De support van HolaSol is voor 1 of 2 personen. Indien u graag met 3 of 4 personen reist, dan is dat op aanvraag. Hiervoor zullen extra kosten berekend worden.
  • Alle gasten dienen te beschikken over een geldige zorgpas.
  • De gast dient te beschikken over een goedwerkende mobiele telefoon.
  • Zaken die nodig zijn voor een verblijf in Spanje, dient de gast zelf te regelen. Denk daarbij b.v. aan medicatie, pinpas / creditcard, reis/annuleringsverzekering, enz.
  • Elke dag zal HolaSol in overleg met de gast de activiteiten voor een eventuele volgende dag bepalen.
  • Een dag bestaat uit de volgende dagdelen (11:00 – 15.00 uur of 16.00 uur – 19.00 uur). Wilt u meerdere dagdelen een extra activiteit plannen, dan berekenen wij hiervoor een meerprijs. 
  • Tijdens activiteiten is de gast vrij om te bepalen of de aanwezigheid van HolaSol gewenst is. In dit geval worden er afspraken gemaakt over tijden en/of het vervoer.
  • Uiteraard bent u vrij om de totale duur van uw periode in Spanje te bepalen. Indien beschikbaar kunt u altijd gebruik maken van HolaSol. U kunt dit zelf checken op de site.
  • Het is niet toegestaan om uw huisdier mee te nemen tijdens de uitstapjes met HolaSol
  • Vervoer per auto, brandstof en begeleiding zijn in het bedrag inbegrepen. HolaSol kan niet aanprakelijk gesteld worden voor calamiteiten tijdens het vervoer. De eventuele parkeerkosten dient de gast zelf te betalen d.m.v een geldige pinpas.
  • Activiteiten waarvoor kosten gemaakt dienen te worden (eventueel terrasbezoek, tandartsbezoek, dokterbezoek, apotheek, ziekenhuis etc) betaalt u als gast zelf.
  • Indien HolaSol geacht wordt aanwezig te zijn bij activiteiten, dan dienen alle bijkomende kosten daarvoor door de gast betaald te worden.
  • Annuleren kan tot 1 dag voor de afspraak.Voor elke annulering op de dag zelf zal HolaSol 25 % van het totale bedrag berekenen.